Nadina

Nadina

Friday 17 April 2015

Dac-ar fi să scriu pe cât de mult te-am iubit, aş scrie la nesfârşit !



















 "E noapte! E linişte şi stele licăresc! E târziu! Eu scriu! Despre mine. Despre tine. Despre noi. Pentru alţii. Scriu despre cât de norocoasă pot fi să te am în prejma mea. Tu eşti prelungirea braţelor mele când mi-e frig şi-mi faci în suflet atât de cald. Toate dorm: flori, vietăţi, luminile la fiecare casă sunt stinse. Doar în mine, lumina e vie. Lumina dragostei e veşnic aprinsă. Dorm tot mai puţin de când versuri îţi închin. Stiloul scrie bucuros. Îmi ştie versurile pe de rost. Pe tine, dragul meu, te ştie fiindcă îmi eşti o-ntreagă poezie. Şi dac-ar fi să scriu pe cât de mult te-am iubit. Nu m-aş opri niciodată. Aş scrie la nesfârşit."

 - fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment