Nadina

Nadina

Tuesday 31 March 2015

Nu te găsesc acolo, de fiecare dată când îmi trebuieşti...













"Şi-atunci m-a luat de mână şi am plecat împreună. Eram surprinsă de gest, dar n-am spus nimic. Urcam şi coboram fiecare pantă în tăcere. Mi-aş fi dorit să înceapă el conversaţia, dar n-am rezistat şi l-am întrebat într-un târziu:
- De ce tocmai eu? După atâta timp...
 A urmat o pauză lungă între întrebarea pe care o adresasem şi răspunsul pe care mi l-a oferit:
- Tu! Pentru că aşa trebuie să fie! Tot ce mă-nconjoară are legătură cu tine. Dimineaţa când mă trezesc, pe tine te caut. În aburii cafelei, mi se pare că zăresc silueta ta. La prânz, privesc de la fereastra biroului, căutându-te. Inima nu are astâmpăr nici o clipită. Seara, când mă retrag în liniştea cu sine, trăiesc un adevărat război cu gândurile care nu mai contenesc să mi te-nfăţişeze dinainte. Şi-adorm de foarte multe ori îmbuibat de mâncare, dar înfometat de fiinţa ta. Şi astfel, trece fiecare zi. Te caut în neştire, cu patimă. Şi nu te găsesc acolo, de fiecare dată când îmi trebuieşti."

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment