Nadina

Nadina

Sunday 2 March 2014

Nepotrivire...













 Paşii tăi
nu se mai potrivesc
astăzi, cu mine...
Ochii tăi calzi
în dimineţi cu rouă,
nu mă vor mai căuta...
Dar vreau să ştii
că-ntâmplător
zărindu-te,
aceeaşi ochi
te vor întâmpina...


Ceea ce scriu
reprezintă
crezul meu,
cauza pentru
care lupt
şi caut mereu:
o apropiere
între tine şi mine,
o apropiere
între ale noastre
destine...


Astăzi,
paşii mei
grăbesc ritmul...
iar timpul,
timpul nu ne mai permite
să fim în acelaşi ritm:
eu - aici,
tu, acolo -
o depărtare
de care sunt conştientă
şi doare...


Nu ne-am potrivit
ceasul la aceeaşi oră,
nu ne-am potrivit sufletele
în acelaşi ritm...
De ce?
Spune-mi de ce?
Timpul moare,
fără a fi alături
vreodată...


Unde eşti
şi unde sunt?
Întrebări retorice
al căror ecou
se răspândeşte
undeva...
acolo, unde-şi
fac culcuş
visurile, iubirile,
nopţi la rând -
nedormite,
între inima mea
şi a ta...

No comments:

Post a Comment