Nadina

Nadina

Tuesday 4 March 2014

Bună ziua, Doamnă Frumoasă!











Bună ziua,
Doamnă Frumoasă!
Astăzi este timp
de citit, de iubit,
iar picurii ploii
nicidecum
nu mă contrazic...


Aşa că,
lăsaţi planurile
făcute,
în numele
zilei de ieri,
răsfoiţi volume,
dacă găsiţi
starea necesară -
citiţi...
sau dacă
pe-ale inimii
cămări,
nu s-a depus
praful - iubiţi!



Bună ziua,
Doamnă frumoasă!
Nu vezi că nu-i timp
de plimbare?
De ce te pregăteşti
să pleci, din casă?


Comiţi o imprudenţă
şi nu voi permite,
măcar ia-ţi umbrela,
nu fi, ca de obicei,
încăpăţânată...
nu vreau să-mi răceşti,
să te tratezi cu leacuri
de altădată...


Bună ziua,
domnişoară...
doamnă,
doar copiii-ţi zic...
iar eu,
precum un cavaler,
ce sunt, nu mă dezic...


Văd că stai îmbufnată,
nu-ţi place ploaia,
se vede...
şi ţeşi poveşti
cum că ies curcubee,
nu vreau să te dezamăgesc,
ţi-am mai zis:
acestea-s numai
crâmpeie de vis...


Bună seara,
domnişoară...
trage oblonul, frumos,
peste ziua de azi,
înlăuntru-ţi, ştiu,
că încă mai arzi...


Nu mai fi supărată
pe oameni, pe semne,
n-ai s-alungi norii,
astfel,
dimpotrivă:
ai să-i mai ţii aici,
încă o vreme!

No comments:

Post a Comment