Nadina

Nadina

Saturday 1 March 2014

Instantanee...


















Zâmbetul...
ce altă lumină
pe lume ai cere?
dacă de la el
cât îţi trebuie
te-ai încărca?
Un zâmbet cald,
o calmă lumină,
în zorii zilei
o zbatere de geană,
cu tine aici,
cu tine în inimă...
nu-i mai nevoie
nici de cuvinte,
zâmbetul se tâlcuieşte
dincolo de alfabet,
de el şi ea...
iubitul meu,
lumina mea...



Îmbrăţişarea...
calmă,surprinzătoare
ca marea...
mă contopesc în
dulcea-ţi chemare,
eşti aer, speranţă
şi desfătare...


Sărutul...
nu se dă,
nu se ia -
cu-mprumutul...
ai sărutări promise,date
pentru eternitate...


Iubitule,
eu îţi sunt iubita,
pentru totdeauna,
în sufletu-ţi - rătăcita...
şi am momente în care
nu deosebesc zâmbetul
de sărut,
îmbrăţişare...
şi e farmec în toate,
fiindcă se poate
să le-adăpostim
în suflet, mereu adunate!

No comments:

Post a Comment