Nadina

Nadina

Friday 13 March 2015

Gândul, tovarăş de drum!


"Drumul acesta l-am parcurs cu gândul la tine. În toate drumețiile mele, am un tovarăș de nădejde: gândul! Iar gândul acesta ești tu! Siguranța că ești pretutindeni, îmi dă putere să merg întotdeauna mai departe. Fiindcă dincolo de toate, dragostea ta îmi dă o forță de nebănuit. Și astăzi, vreau să mai știi un lucru: chiar dacă sunt a altui bărbat, ești singurul pe care l-am visat, atunci când mă odihneam pe creste de munte. Iar acesta e lucru mare. Să fii, după atâta timp, singurul bărbat care-mi apare neîncetat în vis. Te iubesc cu tot ce am mai sfânt în mine. Te iubesc dincolo de răzgâielile mele, fiindcă sunt singura ce-ți aduc alinare și-n faptul serii, cu drag te sărut! Pe tine: cel din vis, de demult, dintotdeauna! Și nu-mi trebuie mai mult!"

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieții mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment