Nadina

Nadina

Friday 27 March 2015

Când sunt cu voi, regăsesc o parte din mine!

















"Inima a luat-o la galop. Stări de fericire. Asta ne transmit, uneori, oamenii. Am visat mereu să mă reîntorc la copilărie. Cum aş mai putea să refac drumul şi să parcurg din nou - paşii? Fizic, n-am cum! Dar spiritual, mă-ntâlnesc zilnic cu cel care eram. Copilul din mine. Şi visez că lansez zmee, că mă plimb într-un balon care mă poartă deasupra lumii, că în trecere pot să mângâi o parte din nori. Ce sentiment minunat. Să fiu aici şi acolo, în acelaşi timp. Fiindcă când sunt cu voi, regăsesc o parte din mine. O parte pe care nu, n-am pierdut-o. Am închis-o doar, am ferecat-o şi stă zăvorâtă în încăperile cele mai de taină ale inimii. O parte care iese la iveală, din când în când. Partea care m-a crescut. Cea care mă-nfăţişează mai mult, pe mine, copilul ce-am fost. Partea din mine, care în anumite clipe, îmi ţine adăpost. N-ai să-nţelegi niciodată. Toţi vorbesc despre iubire. Toţi o scot la tarabă şi se înşeală mult prea uşor. Puţini înţeleg, însă. Că iubirea nu-i un târg. Ea nu se cerşeşte. Nu se cumpără. Nu sileşte pe nimeni. Iubirea pur şi simplu este. Aşa cum este în noi, încă, sufletul de copil."

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment