Nadina

Nadina

Friday 13 March 2015

Cred într-o iubire, cum mi-a promis el: până la sfârșitul lumii...



















"Câtă certitudine! El mă vede astăzi mult mai frumoasă decât sunt și infinit mai bună decât cred că voi fi vreodată. Iar acest sentiment menține în mine flacăra iubirii. Nu s-a împotrivit niciunui drum, niciunui vis. Și țin bine minte, că-n momentele când i-am provocat neliniști, atunci m-a iubit mai mult ca niciodată. Și mai știu că și sufletul meu păstrează, neatinsă, dragostea mea pentru el. Fiindcă ceea ce simțim noi nu este comun, depășește cu mult obișnuitul. Noi suntem dragoste și vom fi întotdeauna, fiindcă acest legământ a fost pecetluit încă de-atunci, de când sentimentele noastre erau în fașă. Și da, astăzi cred într-o iubire, cum mi-a promis el: până la sfârșitul lumii..."

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieții mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment