Nadina

Nadina

Saturday 28 March 2015

Pansamente...
















"Când te ţine cineva de mână, te ţine în suflet. Întotdeauna am asociat apropierea mâinilor, îmbrăţişarea şi privirea cu inima omului. Doar un om bun te ţine strâns şi cald de mână. Doar un om cald te îmbrăţişează şi nu-ţi mai dă drumul. Doar unui om frumos îi poţi citi bunătatea în privire. Am călătorit timp îndelungat şi mereu am făcut acest gen de asocieri. Fiindcă ce-i pus omului în inimă, îi este şi uşor să ofere mai departe. Un zâmbet cald, o strângere de mână, o îmbrăţişare duioasă, o privire cât o mie de cuvinte. Ah, după ani şi ani, îmi vin atâtea în minte. Sunt lacrimi. Oameni buni. Şi toate-s sfinte. De suflete ce mi-au fost şi-mi sunt dragi mi-aduc aminte. Sunt omul ce m-am tămăduit prin toate aceste. Şi am avut puterea ca să iert. Da, am trecut peste! Azi, sufletul mi-e mai uşor. Am pentru voi toţi o îmbrăţişare, un surâs şi o privire. Primiţi-le! Cândva vă vor servi de amintire! Şi luaţi aminte: vă-mbrăţişez şi prin aceste file! Sunt gânduri şi momente, ce ne vor fi utile! Pansamente!"

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment