Nadina

Nadina

Friday 20 March 2015

O mică lume...













"Sunt momente când prin tăceri, exprimi mai mult decât prin cuvinte. Mângâierea e singura oază care ne poate purifica şi oferi liniştea. Momentele de tăcere cu tine, uneori m-au salvat. De ce eram sau de ceea ce deveneam în anumite clipe. Şi braţele tale erau întotdeauna cuprinzătoare, larg deschise. Nici nu-mi amintesc să le fi găsit împreunate vreodată când tânjeam să mă cufund în cuprinsul lor. Pentru că braţele tale erau o mică lume. O lume în care mă regăseam, pe mine însămi şi-mi dobândeam forţele proprii. Ochii mei scăpărau mereu lumini a căutare către braţele tale. Iar acestea erau precum valul lin ce mă purta. În braţele tale, aveam lumea mea."

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment