Nadina

Nadina

Friday 13 March 2015

La Apus...

"Am hotărât să ne revedem acolo unde cerul și pământul își dădeau întâlnire. Și iată-mă, la apus, contemplând și iubind cu tot sufletul aerul pe care îl respiram în jur. Cu sufletul strâns de emoție! Ca la prima întâlnire! Vine? Nu vine? Erau întrebări ce-mi frământau fiecare venă din corp. Răspunsul nu întârzie s-apară. Iată-l pășind pe pod, cu aceeași emoție cu care, eu încercam, din răsputeri, să-mi stăpânesc lacrimile. Răbufneau toți acei ani în care străbătusem lumea în lung și-n lat, fără să știm unul de celălalt. Acum, acea rană deschisă se vindeca de la sine, parcă și pe măsură ce pașii săi se apropiau, ne contopeam în îmbrățișare. Câtă liniște și dragoste, la apus! Chiar atunci când crezi că se sfârșește totul, viața îți răspunde cu un nou început!"

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieții mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment