Nadina

Nadina

Monday 16 March 2015

Cred în iertare...


















"Se revarsă de ziuă. De la fereastra mea toate par mai aproape. Se întâmplă minuni în lucruri. Se întâmplă minuni în mine. Se-nfăptuieşte ceva sinonim cu dumnezeirea. Albastrul infinit se curbează la orizont, împletindu-se cu un verde zburdalnic. Inima simte şi prelungeşte la nesfârşit aşteptarea. E o dinamică fantastică în jur. Iar tu, revii mereu dintr-un trecut pe care-l credeam rătăcit. Ca o confirmare a faptului că nimic nu se pierde. Că iubirea plătită cândva cu trădare se poate transforma în iertare. Cu cât te iert mai mult, cu atât te iubesc mai mult. Mă adâncesc în inima mea şi descopăr simţăminte curate. Să nu te temi. Astăzi nu ai de ce să te temi. Mi-au trecut toate furtunile sufletului. S-au liniştit toate valurile, cândva, agitate. Nu cred în uitare. Dar cred în iertare. Şi mai cred că din aceasta izvorăşte o dragoste mare."

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment