Nadina

Nadina

Sunday 22 March 2015

Eşti un talisman în zodia căruia mă activez întotdeauna...


















"Nu te invoc şi totuşi îmi vii. Nu ştiu de pe ce cărări de munte îmi cobori, dar întotdeauna îmi cobori şi soarele în suflet. Şi-mi aduci zâmbetul pe chip. Mă prefaci în mii de culori. Tu nu mă faci să visez. Să sper la nesfârşit. Tu nu mă amăgeşti cu aşteptarea. Tu doar îmi vii. Atâta senin răspândeşti peste zilele mele când mi-eşti în preajmă. Norii şi picurii reci mă ocolesc. Toate se înseninează la vederea ta! Eşti un talisman în zodia căruia mă activez întotdeauna. Când eşti aici sunt într-o mie de feluri, dar îndeosebi reuşesc să fiu bună, senină, caldă. Îmi eşti atât de impregnat în suflet. În fiecare moment mă îndrăgostesc. De vorba ta. De apropierea ta. De toate ale tale. Prin tine însuţi eşti o-mbrăţişare!"

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment