Nadina

Nadina

Sunday 25 October 2009

Strong enough...


...încât am realizat că viaţa e un imens val în care nu ne mai recunoaştem oameni cu oameni....şi m-am simţit luată adeseori de val...
am experimentat teama...nesiguranţa....dar de azi,nu mai experimentez decât curajul de a înfrunta destinul!!!am învăţat că oricât de corecţi am fi cu noi înşine şi cu cei din jur,întodeauna se vor găsi printre noi, oameni care să experimenteze abuzul...şi să încerce să ne doboare!!!
metode de intimidare....folosesc doar oamenii nesiguri pe sine...oamenii ce îşi ascund slăbiciunile.....ceilalţi,sunt dispuşi să înfrunte orice provocare întâlnesc....de azi am sădit speranţa în sufletul meu...acesta este modul meu de a privi lucrurile.....am aflat de la ceilalţi că aparenţele înşeală....
de vrei să descoperi un lucru, cercetează-l!!!de vrei să cunoşti o persoană,apropie-te de ea!!!nu mai lăsa aparenţele să te înşele....trăim într-o lume în care preferăm să ne amăgim,în loc să acceptăm adevărul...ne hrănim cu himere......şi tot noi sufletul ni-l zdrobim!!!
accept adevărul oricât de crud ar fi.....respectă,şi vei fi respectat....spune adevărul,şi vei fi apreciat....iubeşte, şi vei fi cu tine însuţi împăcat....fii persoana care vrei să fii....nu te înclina în faţa minciunii.....adoptă o atitudine demnă mereu....fii mândru de ceea ce eşti şi năzuieşte să ajungi ceea ce în puteri îţi stă a fii.....fii om....sau e prea mult???..........omenia presupune un complex proces....de mulţi e un termen greşit înţeles....adevărul să fie de partea mea....cu el pot izbândi în viaţă.....
acesta mi-e modul de a fi.....părerea celor din jur chiar nu mă interesează.........militez pentru pace şi iubire...spun nu violenţei şi armelor de război....puternică.....dar uneori vulnerabilă...umană,pentru că în esenţă asta sunt: un om cu valori şi principii,un om cu calităţi şi defecte deopotrivă!!!

No comments:

Post a Comment