Nadina

Nadina

Sunday 25 October 2009

Bucurie cu iz...de melancolie!!!

De ce nu ştim să trăim clipele cu intensitate,atunci când ni se dau?O întrebare,la care puţini pot răspunde...în cazul în care,întrebarea găseşte răspuns!!
Simt de foarte multe ori,cum tot ce-am avut..am risipit prea repede...în loc să dau preţ acelor clipe...Teamă de fericire??..nu cred!!Probabil,inconştienţă...nu ştim să valorificăm timpul ce ne este dat,nu ştim să trăim prezentul ca a fi al nostru..deşi,prezentul nu este etern...prezentul este al clipei ce-a venit,al clipei ce stăruie...şi-al clipei ce în secunda următoare dispare!!

Atât de uşor ni se disipează zâmbetul...atât de mult regretăm că nu am trăit clipa..mai mult!!Zâmbesc..în gând..în amintire..zâmbesc în dosul şuviţelor ce se răvăşesc sub bătaia blândului vânt...las vântul să îmi sărute ceafa..să îmi descopere zonele sensibile...îl las să mă strige pe nume..cum mă strigai tu...

Regret..că nu te-am sărutat mai mult când îmi erai aproape..că nu te-am legat strâns de mine,în dragostea mea. Aş fi vrut să ţi se întipărească pe trup pecetea sărutărilor mele..aş fi vrut să ne contopim într-o singură fiinţă...aş fi vrut...Dacă aş fi vrut,de ce nu am şi îndrăznit??..erai tu oare cel care refuza să mi se dea??..nu cred..şi totuşi....de ce am risipit, clipa ce ni s-a dăruit???De ce,acum când stă în a mea putinţă să te recuceresc nu fac nimic??De ce privesc nepăsătoare,deşi adânc în suflet mă doare??De ce,reciproc ne condamnăm la suferinţa asta mută??Ne privim,râvnind unul la celălalt..dar nici unul nu îndrăzneşte să ridice privirea mai mult decât a făcut-o până în acel moment!!De ce nu am strâns clipele cu tine în eternitate??Le retrăiesc aievea..dar parcă,uneori...nu mai sunt....

Zâmbesc..sunt fericită..că am fost iubiţi...că am avut puterea de a iubi atât de frumos...îmi cer iertare....în numele iubirii...îmi pare rău...că sufletele,atât de uşor ni le-am frânt...în faţa oamenilor,iubirea noastră..atât de vulnerabilă s-a dovedit a fi..poate n-a fost să fie...cine ştie???....nici de-acum nu vom ştii,ce va urma...ai fost un strop de fericire-n viaţa mea!!:)

No comments:

Post a Comment