Nadina

Nadina

Sunday 25 October 2009

Iarna, dragostea mea...


În fiecare început de anotimp, caut iarna!!!iar când aceasta, vine în sfârşit, nu mă mai satur de ea.Iarna stârneşte în mine emoţia, aprinde în mine lumina ochilor mei...Strălucesc odată cu brazii de Crăciun, cad în melancolie odată cu fulgii de nea.Nu mă mai satur de zăpadă,..o visez uneori!!!!...
doar închid ochii şi-mi fulguie-n vise şi-n păr!!!Iarna - anotimpul în care mă regăsesc, habitatul meu....iarna am venit pe lume....îi port frumosul guler, la braţu-i straşnic mă-ncălzesc....în fiecare iarnă de o altă iarnă mă îndrăgostesc!!!Iarna, anotimpul ce-l iubesc...Iarna, dragostea mea...când vin şi-mi pleacă visele pe rând...doar eu, în fereastră, mereu stând,....şi sufletu-mi-l aşteptând!!!!....dar poate cine ştie,....în curând;)

No comments:

Post a Comment