Nadina

Nadina

Sunday 25 October 2009

Frânturi de gânduri...


Vreau să îmi redescopăr plăcerile...plăceri pe care le-am lăsat să se afunde....cu nepăsare....cu o indiferenţă rece...de parcă propria-mi persoană ar fi încetat să existe.Voi fi egoistă pentru un timp relativ scurt..mă voi preocupa de sfera ce cuprinde acţiunile mele, viaţa mea personală...şi totuşi, nu voi putea sa îmi manifest egoismul la superlativ...fiindcă unele fiinţe au nevoie de mine...şi implicit,şi eu de ele....

vreau să mă detaşez..măcar pentru o clipă....nu îmi mai permit să fiu îngăduitoare...nu mai vreau să privesc cu incertitudine până în cel mai îndepărtat punct...vreau să fiu eu cu mine însămi....vreau timpul meu...vreau secundele ce atât de uşor se scurg...vreau clipa ce-o scap printre gene..când nici nu am apucat să clipesc!!

No comments:

Post a Comment