Nadina

Nadina

Wednesday 21 October 2009

Delighted :-)






Am o mulţumire sufletească deplină, am un surâs în spatele tristeţilor furişate, am o lumină în reflecţia întunericului, am un răspuns azi, pentru orice greşeală. Dar nu am răspuns pentru câte vor fi, pentru situaţii nou ivite, acestea întotdeauna ne vor surprinde! Am vise şi ele sunt cele care îmi hrănesc nădejdea şi fac să sporesc în toate am cunoştinţă de mine,de oameni am conştiinţă care nu lasăgreşesc într-atât de crunt încât mustre! Am dor de oameni, apreciez oameni dragi, am respect şi o nesfârşită iubire. Păstrez în suflet valori ce mi s-au dat, păstrez neîncetat în mine oameni,ce binele m-au învăţat şi n-am să uit că în urcuşul meu alături,cineva mi-a fost mereu: fiinţă umană, dar şi Dumnezeu! Azi zâmbesc, indiferent unde ne-am afla...aproape,departe - e doar o distanţă relativă. Clipele rămase în amintire nu se pot compara cu trecerea ireversibilă a timpului. Mereu vom avea un gând bun unii pentru alţii pentru că am învăţatm-ai învăţat să cred în mine, forţă tu mi-ai dat, pe culmi înalte tu m-ai ridicat! Îţi mulţumesc din suflet şi mereu în inima-mi o să ai locul tău. :-)

No comments:

Post a Comment