Nadina

Nadina

Wednesday 21 October 2009

Mai sunt, încă mai sunt...

...mai sunt voci care ne cheamă duioase şi ne şoptesc numele mieros...mai sunt zile în care coborâm de sus în jos.....şi nopţi în care nu putem dormi...în care doar minuni ni se arată....în care se face lumină dintr-o dată!!!!şi tot ce astăzi nu-i....e spulberat demult de vânt....cuvinte,şoapte au trecut....am şters tăcerile de pe buzele tale....am dat glas cuvintelor ce mi-ofereau alinare!!!

şi mângâierile ce îmi lipsesc....unde am să le mai găsesc?????în cine voi găsi acum iubire?????cine îmi va spulbera din amintire???acele ape reci ce-au stăruit în mine????ce-au înmuiat speranţele,ce-au ruinat cu totul visele????nu văd pe nimeni care să-mi întindă mâna....şi-n faptul serii să-mi sărute chipul....


şi se-nfiripă adesea o idilă....sunt eu cu tine,tu cu mine..dar vraja încet se destramă...şi nu rămân decât fărâme de-amintire!!!şi îmi sclipesc în ochi iubire...şi toate se aseamănă cu tine....nu văd decât ochii tăi...în flori,în zborul fluturilor....în oameni caut o asemănare....şi când aceasta n-o găsesc...nu ştii cât de crunt doare!!!


mai sunt....nopţi lungi de aşteptare.....şi zile,veacuri până ai să vii....dar te aştept...ce pot să fac????...când ard în mine de dorinţă???şi sunt superioară ca fiinţă...te iubesc cum alţii n-au făcut-o niciodată....şi sunt dispusă viaţa să-ţi dau toată!!!


sunt toată numai zâmbet şi miros de floare, sunt apa ce se-adapă din ochii tăi adânci şi limpezi ca lumina....şi numai timpul ne lipseşte...crudul timp ne reuneşte....aştept să vină timpul potrivit....aştept...dar timpul încă pare să nu fi venit!!!


mai sunt,încă mai sunt.....secunde,clipe pe pământ...dar toate zâmbetele tale smulse pe furiş de mine....aduc speranţă şi dau viaţă...şi ochii tăi,inima ta..şoptesc iubirea în tăcere...doar eu aud cuvinte ce nu se aud....şi văd prin sufletul tău clar....şi ştiu că sufletul nu ţi-e hoinar...ci doar se sprijină pe siguranţă....şi că stăruie de-atâta timp doar în speranţă!!!va veni clipa să ne împreunăm mâinile,să ne punem în păr cuvinte tandru şoptite....să ne îmbrăţişăm cum niciodată nimeni pe lume n-a văzut.....şi-atât de mult să intri-n sinea mea...să simt că nu mai pot scăpa!!!!...şi totuşi....mai sunt, încă mai sunt......câteva zile ne despart de fericirile de pe pământ!!!!

No comments:

Post a Comment