Nadina

Nadina

Wednesday 21 October 2009

Îndrăgostită...

îndrăgostită...da, sunt îndrăgostită...îndrăgostită de soare,de fierbinţeala lui...de arşiţa sa încântătoare..de razele care pătrund în fiecare vietate..îndrăgostită de vânt...de felul cum bate...cum îşi schimbă direcţia.........cum răvăşeşte fiinţa umană,natura...materia întreagă o spulberă.........acesta fiind dansul său sălbatic...aceasta însemnând frunza purtată de vânt...
felul în care îmi răvăşeşte pletele...făcându-le inegale,purtându-le prin zări..şuierându-mi în urechi tăinuite poveşti...


iubesc şi ploaia...picurii ei inegali şi expresiv de reci...ploaia deasă,ploaia măruntă......ploaia, deoarece mă surprinde cu venirea sa şi îmi sărută trupul într-un potop de apă...direcţia în care aceasta bate..umezeala pe care o lasă în urmă


şi mai sunt îndrăgostită şi de zăpadă...de fulgi...de albul său minunat..de dansul fulgilor..de bulgării tari...de oameni de zăpadă caraghioşi...de felul cum fulgii îmi sărută buzele,cum mi se aşează în păr...de felul cum tainic zăpada se aşterne în fiecare ungher oferindu-ne o atmosferă feerică...


iubesc momentul când ghioceii îşi scot capetele timizi...şi ne vestesc sosirea primăverii...mi-e dor de floarea de cais şi de cireş...de cireşele de iunie...aromate..gustoase...de toate mi-e dor..


iubesc toamna...căci iubesc la fel de mult căderea frunzelor..faptul că pot să păşec pe pământ cu pas ferm,sigur...iubesc vietăţile toate.....copiii ce dau din mânuţe şi gânguresc în braţele maicilor lor...toate acestea le iubesc...iubesc părinţi,fraţi,rude....prieteni,profesori,colegi..


şi pe tine te iubesc..în cele din urmă...cu o iubire răsărită din toate celelalte iubiri...şi mi-e dor de tine....şi te aştept ca întotdeauna....vezi cât sunt de fericită....poate una dintre fiinţele cele mai fericite pe acest pământ....toate gândurile mă îndeamnă să ofer iubire....să o primesc dacă mi se oferă...nu ştiu unde te afli acum...dar eu sunt aici...am fost întotdeauna...şi niciodată nu am să te părăsesc..am să fiu mereu lângă tine...gata de orice sacrificiu...pentru că te iubesc...şi aşteptarea mea nu are margini...dacă am avut răbdarea de a te aştepta până acum...şi de acum încolo o voi avea...voi fi răbdătoare...am să te aştept mereu...priveşte către mine....şi vei vedea...am braţele întinse pentru a te primi.....te iubesc......vino când încă primăvara vieţii nu a apus...nu întârzia..ci vino........chiar dacă nu vii..întreaga viaţă am să te aştept!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment