Nadina

Nadina

Wednesday 21 October 2009

Te iubesc...







Te iubesc, te ador
Gândurile toate, rând pe rând
Se îndreaptă spre tine!
Crede-mă, nu-i uşor
Să trăiesc, să mă pierd
Şi în van să alerg
Iar apoi să mă regăsesc.
Nici un drum nu pare
Să ducă la tine,
Nu e uşor
Şi tot mai ades, îmi e dor.
Mă întreb, stau şi plâng
Te simt aievea cu mine,
Dar când mă trezesc
Te îndepărtezi,
Pe ce căi iar te pierzi
Fugi de mine...
Iar din visele-mi
Rămân doar ruine!
Să te sorb, să m-afund
Adânc în tine...
Să iau viaţă
Să pot, lângă tine să fiu tot
Ce nu pot fi...lângă nimeni!!
Tu îmi dai curaj şi voinţă
Ochii tăi calzi şi blânzi
Mă umplu de credinţă.
Te iubesc, ard mereu
Uneori simt că nu sunt fiinţă
Ce-ai făcut??
Cum de în gânduri mi te-ai petrecut?
Un sărut, un alint,
Veşnica mângâiere,
Vorbe dulci de alint
Şi când nu mai rămâne nimic
Doar...TĂCERE!!!
Te iubesc, te iubesc
Strig la lumea toată
Îmi dai aripi să zbor
Să m-avânt, să mă-nalţ...
Tu mă duci la extaz!!
Explorez lângă tine..o lume
Vino, hai, vino azi,
Fii pe veci, hai, te rog,
Fii cu mine!!

No comments:

Post a Comment