Nadina

Nadina

Monday 2 November 2009

Gânduri ilustrate...

Caut şi am,găsesc şi iar caut
Doar eu ştiu ce am,în inima mea
Nu-i prea târziu şi nici prea devreme
Să aştept...dragostea!!
Mă regăsesc printre oameni,în viaţă
Nu mă regăsesc,însă
Unde mă aflu acum
Sper că va veni o vreme în care
Voi realiza că aşteptarea de-acum un rost îşi are.
Nu sunt pasiv,ci dimpotrivă
Experimentez zi de zi
Cu fiecare rază de soare
Sper că ceva în mine răsare.
Deţin cunoştinţe,sunt învăţat
Dar până-n prezent n-am aflat:
Ce e dragostea? De ce doare?
De ce se spulberă uneori asemeni unei pulberi de praf în soare?
Dragostea asta,de ce-i otravă?
Oferită de Cupidon pe tavă..
Se infiltrează profund în noi
Legându-ne de mâini,ochi şi picioare
Dragostea,motivul pentru care
Sufletul,mistuit,în noi - doare.
Am vârsta înţelepciunii
Şi totuşi dragostea nu o pot tâlcui
Cu ambii ochi am ajuns a o privi
Şi încă nu ştiu ce-i..
De unde,ea,răsare?
Ce scop anume,când ni se arată,are?
Sunt optimist,într-un mod mai rezervat
Şi adeseori de dragoste...îngândurat!!
Viaţa poate fi frumoasă
Dacă ştii s-o cucereşti
Fiind tu însuţi,
Stăruind în ea,
Lăsând,din amintiri,să poată pleca.
Şi nu e om care să fi ajuns mai sus de stele
Sunt numai oameni,care-n zborul lor
Au cutezat în palme să le prindă
Dar stelele,sfioase,li s-au refuzat.
Visăm,largul lumii îl cutreierăm
Suntem în permanentă căutare,
Suntem,zilnic,supuşi la schimbare.
Nu-i om care să fi găsit răspuns tuturor întrebărilor ivite
Nici nu va fi vreodată,
Mereu, ca oameni,ne vom limita
Deşi,avem aşteptări peste măsură,
Însă,uneori răspunsurile-s scrise-n stele
Şi practic,imposibil să ajungi la ele.
Rămâi un om deschis în toate
Fii un copac de-nţelepciune,
Pe fiecare frunză îţi vei decora,
Ce vei trăi,tot ce vei învăţa,
Rele şi bune câte ţi se vor da.
Păşeşte ferm şi nu lăsa
Pământul să se năruie în calea ta
Să-ţi fie gândul luminat în toate
În adevăr,există mereu o posibilitate.
Şi de nu-ţi place ritmul
Sau sensul chiar,
Eşti liber să deviezi,
Ai grijă însă,trecerea cui o cedezi!!
Revino mereu pe drumul bun
Şi ţine calea dreaptă
Vom vedea pe parcurs ce ne aşteaptă...!!!

(21 sept 2008) ...lui George...

No comments:

Post a Comment