Nadina

Nadina

Sunday 25 October 2009

Euforia sărbătorilor...


Spiritul magic al Crăciunului şi-a croit deja sălaş printre noi, pământenii osteniţi de vise şi vremuri!! Acum alte vise se împletesc cu ale noastre idealuri: visăm fiecare la un cămin cald, la o îmbrăţişare tandră, la un sărut drag, la o strângere de mână ferm!
Lumini pe străzi, lumini în suflete, lumini în cămine, lumini la fiecare felinar, lumini la fiecare colţ de stradă...
şi ici-colo zărim, cum câte-un fulg de zăpadă se chinuie timid,..să cadă...
Aştept să ningă des şi calm,...să fie alb şi magic tot în jur. Vreau de minuni să mă-nconjor...să simt că sunt iar minunată,...de tine, vreau să fiu, ca altădată...adorată!!Vreau să mai însemn ce-am însemnat, să-mi bată ramuri în fereşti..să vii ca-n fiecare an cu-n sfânt colind,...sub vâsc să te sărut,cu dor, cu drag, în braţele-mi să te cuprind....să-ţi simt căldura şi iubirea cea dintâi,...să poţi să faci minunea, şi în viaţa-mi să rămâi!!Tu mi-ai spus primul "Te Iubesc",...tu ai fost cel dintâi!!
Adu-ţi aminte, o copilă eu eram,...şi când îmi bătea dragostea în geam....nu am ştiut să îi răspund,...astăzi, nu-ţi spun decât atât: iartă-mă, chiar nu am vrut!!Îngăduie-mi să te sărut, să rupem gheaţa dintre noi...să fim apropiaţi din nou...şi să unim Crăciunul meu cu-al tău,....şi-aşa în sfânta pace să ne binecuvânteze Dumnezeu...lumina mea, îngerul meu...!!!

No comments:

Post a Comment