Nadina

Nadina

Sunday 25 April 2010

I'll never be the same...(2)


...if we ever meet again!!
Am plecat... probabil dezamăgită de cum decurgea viaţa noastră, căutând mereu o altă viaţă... doream să explorez lucruri inedite, să aflu ceva nou... am crezut că le voi găsi toate acestea dăruindu-mă lui şi unui...munte!
Am plecat... probabil cu inima îndoită, sau împăcată... am găsit ce căutam, am avut ce mi-am dorit... toată dragostea şi frumuseţea s-au răsfrânt în mine... bunătatea şi-a făcut cuib în sufletul meu şi-al lui...
Ai rămas... probabil din laşitate, pentru că nu ai vrut să-ţi asumi niciodată responsabilităţi... mreu ai cântărit şi analizat fără noimă... ţi-a fost teamă că schimbarea te va influenţa prea mult... ţi-e teamă de tot ce înseamnă schimbare... tu nu însemni progres, ci stagnare...
Mi-e bine, mi-e nespus de bine... călătoresc mult... cuprinsă de braţe calde, mă poţi regăsi în diverse instantanee... tot cu verdele ochilor analizând feţe, personalităţi umane... tot curioasă... tot pisică... dar nu mai sunt atât de rea, nu cum puteam să fiu cu tine... nu mai simt nevoia să fiu rea... cu tine îmi făcea o reală plăcere, acum nu văd rostul...
Când mă aflu la înălţime mi-aduc aminte de ochii tăi uneori... de planurile tale făcute în numele nostru... de rugăminţile tale... de durerea pe care mi-ai pricinuit-o ani la rând... de faptul că m-ai lăsat să plec... m-ai lăsat a altuia... m-ai făcut a altuia prin tine şi cred că nici nu ţi-a păsat...
Mi-e drag unde sunt acum, mi-e foarte drag... şi nu simt nevoia să fiu cu tine... dar mereu mi-apari înainte... probabil eşti o confirmare a faptului că necesitam un alt mod de viaţă... departe de ceea ce înseamnă astăzi "acasă"... departe de tot ce ar putea să îmi aducă aminte...
Nu m-aş mai întoarce deoarece: We'll never be the same...if we ever meet again!!

No comments:

Post a Comment