Nadina

Nadina

Sunday 25 April 2010

"I'll never be the same...(1)


...if we ever meet again!!"

Ţi-am uitat numele, nu îţi mai caut prezenţa... sesizez toate aceste schimbări la mine... şi mă bucur că le-am dat uitării, toate, câte au fost odată...

Ai plecat sau am plecat înaintea ta? Cine a ales pentru cine? Am jucat un joc stupid amândoi? Cert e că "ochii care nu se văd se uită...", iar de ochii trădării nu vreau să-mi amintesc deloc...

M-ai ţinut în şah ani de zile, ca mai apoi să pleci ca un laş... plecat pentru totdeauna, sau dacă ai să revii nu ai să mai găseşti ce ai lăsat la plecare... Azi am pe cineva să mă iubească, să mă aprecieze... pe cineva în ochii căruia cresc clipă de clipă... cui îi face plăcere să mă audă respirând, care îmi caută ochii fugar în mulţime, acel cineva care poate deveni, dacă nu e încă, totul pentru mine...

Vei dori să revii cândva de unde ai plecat... voi avea toate uşile zăvorâte... pentru tine nu mai e loc... azi am alte aspiraţii, ca de pildă, să las anii aceştia, mulţi la număr.... să mă îndrept spre viaţa mea, care după atâta timp cunoaşte claritatea şi nu incertitudinea precum atunci când eram cu tine...

Nu te mai întoarce pe calea pe care ai plecat cândva, nu vei găsi nimic din ce era... nu te-amăgi, nu te întoarce, cufundă-te în hăul pe care mereu l-ai dorit... de mult, ce-a fost iubire, a murit !!

No comments:

Post a Comment