Nadina

Nadina

Friday 22 August 2014

Al meu...


















A mea e răsuflarea,
ce se aude grabnic
şi al meu suflet este,
mereu plecat în căutare...

A mea este viaţa,
cu bune şi cu rele,
de-aceea niciodată
pe alţii-n ea
nu las ca să îşi spele
ofurile şi ale inimii
alte cele...

A mea este dorinţa,
de mult o port în suflet
şi zilnic cu credinţă
îmi fac loc printre voi...
Nu sunt decât un zâmbet,
ce face ca apoi,
pe chip purtat de soare
să cadă pletele - şuvoi...


A mea viaţă nu se cere
de nici o alta purtată,
sunt un trecător prin lume,
sunt o viaţă -
ca o altă!

Al meu zâmbet,
al meu suflet,
al meu râs iubit de tine,
se-mpletesc multe-n fiinţa-mi
şi-s făcătoare de bine,
pentru suflete ca mine,
pentru suflete ca tine,
al meu suflet
pentru tine,
poartă, în întreg cuprinsu-i
lumini care să aline!

No comments:

Post a Comment