Nadina

Nadina

Tuesday 24 November 2009

te-am îndepărtat, te-ai îndepărtat?


Nu ştiu ce să fie oare...pierd noţiunea zilelor, mă cufund tot mai mult în amintirile cu noi doi. N-am crezut că o să mă doară vreodată, dar acum simt că doare pierderea ta...tăcerea ta îmi spune că nu mai există nimic...nici zâmbet, nici îmbrăţişare, nici mână strânsă de dor!!

Mă simt atât de rece, mi-e atât de rece în suflet...mi s-au format sloiuri de gheaţă pe el...

Nu am să uit că m-ai numit suflet de gheaţă..cred c-am greşit suficient, iar faptul că mă tângui nu m-ajută...doar o minune mi te-ar mai putea reda...!!!

Cândva mi-erai căldură, îmi ţineai loc de soare...azi eşti tăcere, eşti omul după care tânjesc, cel pe care nu-l mai zăresc în vecinătatea-mi....

Cum te-am putut pierde?? Cât de inconştientă am putut fi?? Cum pot trăi acum cu vina-mi laolaltă?? Cum de nu m-am sfârşit sau dizolvat deja??

Aş cere încă o şansă...mai am dreptul la o şansă?? Sunt sigură că n-aş mai da greş de aş avea încă o şansă...dar în zadar, uşile sunt zăvorâte, prea grele pentru a mai fi deschise...azi chiar imense-mi par iar rugina lor usturătoare la atingere...

Te aştept, dacă într-o zi te vei reîntoarce...voi fi aici...dispusă să te primesc...te voi păstra în fiecare colţişor al sufletului...în fiecare speranţă ce tremură la atingerea timpului...în privirile ce te caută şi nu te găsesc...în buzele rătăcite de amintirea sărutului buzelor tale...în braţele ce te cuprindeau...în pielea de tine sărutată...în fiinţa pe care o răsfăţai...în mine, cea care te iubesc şi nu voi înceta în a-mi spori iubirea clipă de clipă.

Fiecare amintire îmi aparţine, iar celor care te au nu le pot spune nimic...eu te-am avut naintea lor...pe mine m-ai adorat prima...mie mi-ai spus primul te iubesc...şi-atât de sincer şi firesc ai spus-o...regret c-atunci nu te-am crezut...acum privesc doar fotografiile, îmi privesc în perspectivă amintirile, îmi privesc ochii şi observ că au îmbătrânit...fără tine mă simt bătrână...fără tine nimic nu-i concret...orice fac, fără tine nu are farmec....şi orice fac, dacă nu eşti tu, nu are valoare....

No comments:

Post a Comment