Nadina

Nadina

Sunday 5 September 2010

Poate viaţa-i făcută din clipe...


Am învăţat că toate-s vremelnice: timpul, malul sărutat de val,încrederea că cineva îţi va sta alături... Vremelnic am stat şi eu lângă nişte copii... care mi-au fost luaţi de sub aripa protectoare!
Peste o săptămână va trebui să mă justific în faţa lor! Nu mi se pare drept să fim privaţi unii de alţii... dar cine-a spus că-n lumea aceasta toate lucrurile sunt drepte??


Trebuie să mergem înainte, dacă nu împreună... măcar în rând cu clipele pe care ni le-am construit... Eram conştientă de faptul că ei vor creşte şi precum e firesc un alt curs viaţa lor va lua... Dar dacă am ales să fiu într-un loc, pentru ei, alături de ei... şi iată-ne acum, la răscruce de drum, despărţiţi de zidul nemilos numit nedreptate... înseamnă că i-am iubit prea mult de mi-au fost luaţi...

Durerea este profundă... simt că munca noastră de până acum se năruie, muncă pe care credeam că o vom dezvolta şi duce mai departe... drept e că voi muncii cu alţii, va trebui să îi învăţ ca pe ceilalţi ce-i munca mai presus de toate... care e drumul către ceea ce-ţi doreşti... şi câtă însemnătate are parcurgerea acelui drum spre definirea obiectivelor noastre în scopul de a le da finalitate...


Preţuiţi fiecare clipă petrecută împreună fiindcă nu ştiu dacă nu, se poate să mă înşel, viaţa-i făcută din clipe... şi oricând putem rămâne fără ea...

2 comments:

  1. am citit la parintele Teofil Pârâian o idee frumoasă. Spunea că viața e un șnur. Momentul bătrâneții este un gem de ață, un rezumat al clipelor din viața noastră ...

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoasa ideea. Nu am mai intalnit-o pana acum. Trebuie sa avem grija de "snur" , sa reziste la intemperiile vietii...

    ReplyDelete