Nadina

Nadina

Monday 6 September 2010

Corbei Laura

Concursul de creaţie literară "Ionel Teodoreanu", Iaşi,2010...

clasa a VI-a
prof. îndrumător:Nadina Maria Szakacs
Şcoala Generală “Adam Müller Guttenbrunn”
Zăbrani, judeţul Arad

MIHAI EMINESCU

Un copil frumos pe lume
Eminescu îi spunea
Avea ochi strălucitori
Părul precum gutuia.
Cu obraji-mbujoraţi
Obişnuia să compună
Cu un sentiment de dor
Poezii despre natură.
Dar îşi scria şi dragostea
De neam, de ţară
Şi mult mai suspina
Când părea că dragostea-l înşeală.



ÎN GRĂDINĂ

În grădina de legume
Creşte-un fir fără de nume
Cum să ştii cum se numeşte
Până ce nu va mai creşte?

Ceapă, usturoi sau linte?
Nu! C-ar fi-ncolţit cuminte,
Lângă altele-n răzoare,
Ce să fie atunci, oare?

În sfârşit s-a înălţat
Chiar şi frunzele i-au dat
Ca să vezi la o adică
Era doamna Levănţică!



SOARELE MI-A ZÂMBIT

Dimineaţă a răsărit,
Soarele şi mi-a zâmbit
Şi-a expus iar strălucirea
Transmiţându-ne iubirea.

Razele m-au încălzit
Florile au înflorit
Gingăşia lor curată
E rază-n suflet scăldată.



CĂRŢILE SFINTE

Cărţile sfinte
mi-aduc aminte
de vechile slove,
studenţii cu robe.
În scriptă e scris
Că nu e un vis
Să scriu şi eu cândva
O carte-nchinată tuturor
Scrisă cu drag şi cu dor.



LIMPEZI SPERANŢE

Amintiri din luna aprilie
Când soarele mijea uşor la fereastră,
Limpezi speranţe, sclipiri în priviri
Vorbe spuse cu multă dulceaţă.

Speranţe, speranţe şi mult dor
Clipe ce trec prea uşor
Zâmbetul lacrimilor de altădată
Îmi brăzdează faţa curată.

No comments:

Post a Comment