Nadina

Nadina

Monday 6 September 2010

Petrovici Dian

Concursul naţional de creaţie literară "Ionel Teodoreanu", Iaşi,2010...

clasa a VI-a
prof. îndrumător: Nadina Maria Szakacs
Şcoala Generală “Adam Müller Guttenbrunn”
Zăbrani, judeţul Arad

ÎNDRĂGOSTIT

Eu sunt poet
Dar mai presus de toate,
Sunt doar un biet îndrăgostit
De dor cuprins, în noapte...

Şi trec prin zile, şi trec prin noapte
Uitând de mine,
Uitând de toate.

De tine, însă
Eu nu pot uita
De tine aprinsă-mi este inima
Şi orice sens astăzi aş da
Eu fără tine nu pot fi, nu pot exista!



COPACUL

Câţi oameni oare nu s-au odihnit
Sub umbra ta, copac, de timp îmbătrânit?
Şi-acum mai am speranţă şi lumină
De verdele coroanei tale mi-este viaţa plină.

Toamna este la sfârşit
De-aceea lângă tine ne-am oprit
Coroana ta de frunze mângâie,
Covor formează-ntruna...
Tu, mie-mi eşti, copac iubit
Poezia, clipa, furtuna
Să ştii însă că nu te compari cu nici una.

DOR DE TINE

Eu port în mine
Şi stări de rău şi stări de bine
Şi-un mare dor
Pe care nu pot să-l alin,
Mereu suspin.
Şi-ncerc să scap de chin,
Dar nu-i uşor,
Numai iubindu-te
Poate să-mi fie dor.



STROFĂ

Mă-ntorc şi-acum
Spre locul primei întâlniri
Adulmec mirosu-ţi,
Mi te-nchipui întruna
Adun cu o mână, de liliac - floarea
Iar cu cealaltă adun amintiri.


GÂNDURI

Multe gânduri
Mi s-au scurs, astăzi,
Printre rânduri.
Am scris întotdeauna
Dar cine le-nţelege?
Fiindcă iubind, scriind
Năuc fiind, nu-i lege
Nici taină toate acestea ca să le dezlege.

No comments:

Post a Comment