Nadina

Nadina

Monday 6 September 2010

Vasilciuc Vinicius


Concursul naţional de creaţie literară "Ionel Teodoreanu", Iaşi,2010...

Clasa a VI-a
prof. îndrumător: Nadina Maria Szakacs
Şcoala Generală “Adam Müller Guttenbrunn“
Zăbrani, judeţul Arad

MAMA

Mamă, mamă dulce mamă,
Te iubesc şi te-am iubit
Tu mi-ai fost mereu aproape
Chiar şi-n ceasul cel cumplit.

E dorul acela de mamă
Că-n anii mei mici m-ai crescut
Sfioasă, cu grijă şi teamă
Mi-ai fost mângâiere şi scut.

Vin gânduri atâtea,
Noiane întregi de-amintiri
Lăsând fiecare-n amintire
Amprenta curatei iubiri.



ÎN DIALOG CU DRAGOSTEA

Iubitul: Peste luna luminoasă
Îţi zăresc ochii arzând
Şi te-aştept în seara aceasta
La hotar de dor şi gând.

Sunt plecat din ţara mea
Dar când voi reveni iară
Vreau cu mine s
ă rămâi
Să-mi fi stea seară de seară.

Iubita: Te aştept iubitul meu
Eu te voi iubi mereu,
Când vei reveni la mine
Vor fi zări de doruri pline.

Luna ne va cununa,
Râul ne va săruta,
Din Eminescu îmi vei recita
Ţinându-mă în poala ta.



EMINESCU

Eminescu, Eminescu
Cel mai drag poet citit
Toţi bogaţii, toţi săracii
Te-au iubit şi te-au dorit.

Toate cărţile ce-ai scris
Noi cu drag le-am răsfoit
Fiecare poezie am citit, am recitat
Codrul ştie frumuseţea poeziei
Fiindcă lui i se arată
Luceafăr, în splendoarea toată.

SCLIPIRI DIN FLOAREA MEA

Era odată o floare,
P floare minunată
Care de fiecare dată
Era parfumată.

Parfumul ei şi astăzi
Ne-ncântă în bucurie
Şi când vântul adia
Floarea, mireasma-şi răspândea.


PRIMĂVARA

Iată cum în zborul ei - iarna,
A plecat de pe la noi
Şi cu mireasmă de floare - primăvara
N-a uitat că-i vremea ei.

Toţi o aşteptam pe cale
Să ne dea vieţii culoare
Că ne-a fost destul trei luni
În a iernii închisoare.

Şi tresaltă iar pământul,
S-a trezit din nou la viaţă
Să-şi arate măreţia
Printre cântece şi jocuri
Ne expunem bucuria.

No comments:

Post a Comment