Nadina

Nadina

Friday 15 January 2010

160 de ani de la naşterea lui Mihai Eminescu


15.01.2010 - Mihai Eminescu la ceas aniversar!! Se împlinesc 160 de ani de la naşterea marelui poet naţional. Considerat "poetul nepereche", "Luceafărul poeziei româneşti"....el a fost sărbătorit astăzi de întreaga lume! Eu şi copiii mei am pregătit un moment aniversar dedicat acestei ocazii.

Au fost recitate poezii scrise de marele poet, dar ineditul momentului pregătit de noi a constat în recitarea poeziilor compuse de înşişi copiii mei pentru marele poet!! Versuri frumoase, scrise cu drag, din sufletul lor curat!!!

Mi-au venit în minte nişte versuri scrise de Arghezi:

"Păşiţi încet, cu grijă tăcută, feţii mei
Să nu-i călcaţi nici umbra, nici florile de tei...
Cel mai născut din toţi s-aline, cel mai teafăr
Şi-a înmuiat condeiul de-a dreptul în Luceafăr."

LA MULTI ANI, MIHAI EMINESCU.....şi copiii îşi pun întrebări fireşti: "când vei mai reaprinde Luceferi la fereşti?"

Felicitări dragi copii...pentru creativitate, implicare, devoaţiune...vă iubesc :)

No comments:

Post a Comment