Nadina

Nadina

Friday 14 February 2014

Simplu...


















E-atât de simplu
ce se-ntâmplă cu noi,
cu mine, cu tine,
fiindcă dragostea,
pe-amândoi,
în lanţuri,
deloc nu ne ţine!


Eu te iubesc
în fiecare zi,
îţi arat dragostea
şi prin necuvinte,
ştiu, că acel care crede
că iubeşte doar azi,
nu trăieşte ca noi
şi se minte!


Eu te iubesc
într-un mod distinct,
nu mă cramponez
de o zi oarecare,
fiindcă eşti
zi de zi
şi te simt,
nu-mi mai trebuie -
confirmare!


Tu mă adori
şi mă faci să simt
că sunt, în felul meu -
specială...
nu m-amăgeşti
cu iluzii ce prind,
dragostea noastră
n-o vom lăsa,
să prindă iz
de comercială...


Simplu iubim,
precum respirăm,
în fiecare zi,
firesc ne dăm:
eu mă dărui ţie,
tu mi te dărui mie
şi nu mai contează
pentru cel ce nu ştie...

No comments:

Post a Comment