Nadina

Nadina

Friday 7 February 2014

Dacă...


















Dacă ai sta, măcar o clipă,
ca să te gândeşti la tine
ai descoperi că-n suflet
e nevoie de iubire,
de speranţă, de credinţă,
ai descoperi umana,
minunata ta  - fiinţă...


Dacă ai privi adesea,
către cerul înstelat
ai dormi mai bine noaptea,
cu gândul mai împăcat...
Dar privim cam rar la stele,
Adesea le ignorăm
şi uităm că din sclipirea lor
adesea ne luminăm...


Dacă am uita de toate
şi ne-am cufunda în alte:
în privirea ta iubite
văd emoţii regăsite...
în zâmbetul tău curat
văd un suflet minunat,
în îmbrăţişarea-ţi dragă
se ascunde-o lume-ntreagă...


Dacă aş uita o clipă
că trec zilele în goană,
dac-aş sta mai des cu tine
nu m-aş mai înstrăina:
de privirea-ţi, uneori
chiar de iubirea-ţi...


Dacă timpul nu ne-ar toarce
ca pe un caier cu fus,
şi-am găsi, noi, că e timpul
un prieten, nu intrus...
Dar adesea, ne înşeală,
Timpul mai mult ne goneşte,
Nu e timp pentru acelea,
toate, câte ne-am dori,
Timpu-i un viclean
ce, de ani, ne-ar dezveli...


Dacă eu sunt pentru tine
dragoste şi aşteptare,
tu ce eşti pentru mine?
dragoste şi încântare,
Clipa mea de sărutare?
Să nu fi hain, ca visul,
să-mi laşi lacrima şi plânsul,
pentru alte clipe, care,
vor părea prea trecătoare...

No comments:

Post a Comment