Nadina

Nadina

Wednesday 25 December 2013

Paşii mei...


















 Paşii mei mărunţi
Cine mi-i întoarce?
Chiar ne amăgim?
De o vreme-ncoace...


Stau şi te ascult,
Dar vorbele tale,
Îmbracă nuanţe
Şi mă dor prea tare...


Spre ce să privesc?
Ca să nu mă doară...
Nu-mi promiţi, nici nu-mi iei
Din suflet, povară...


Când m-am rătăcit?
Spune-mi, pe ce cale?
Te vreau şi nu te vreau,
E-o dilemă mare...


Paşii mei mărunţi
Lasă în zăpadă,
Urme reci şi clare,
C-am trecut - dovadă...


Iar de când te ştiu,
Trăiesc pentru doi,
pentru doi - pereche...
Lumea mi-ai schimbat,
În nouă din veche!


Paşii mei mărunţi
Se pot şi retrage,
Se pot cuminţi,
Pot domni în pace.


Paşii mei te lasă,
Drumu-i pe un sfert parcurs,
Simt cum mă inundă
Lacrimi ce au curs...


Ai să te trezeşti,
Într-o dimineaţă
Şi ai să găseşti
Paşi-mi, transformaţi în gheaţă!


Paşii mei mărunţi,
Se vor pierde-n zare,
Pentru dragoste, mereu,
Vor găsi o cale...

No comments:

Post a Comment