Nadina

Nadina

Wednesday 25 December 2013

Autostrada dragostei







Tu ai desenat proiectul inimii mele, nopţi în şir ai măsurat bătăile inimii şi mai tot ce trăiam se desfăşura în contratimp. Eşti încă aici, în oraşul unde, încă te mai zăresc la răspântia dintre răsărit şi apus...
Eşti fiecare zi ce se scutură între bătăi de geană. Fie că mă trezesc devreme, fie că adorm târziu în noapte - străbat autostrada proiectată de tine, calea ce face auzite bătăile inimii mele de către bătăile inimii tale şi-n incursiunea aceasta ştim că nici cuvintele nu-şi mai au rostul...
Dar ceva s-a întâmplat...şi de atunci sunt într-o goană continuă. Mi-am agăţat în cui visele, am dat drumul din strânsoare speranţelor şi gonesc...
Autostrada dragostei e proiectată de tine...dar mi-aş fi dorit să o proiectezi astfel încât să-mi găsessc - neted - şi eu, drumul...

No comments:

Post a Comment