Nadina

Nadina

Sunday 28 November 2010

Sunt norocoasă că îl am, e norocos fiindcă mă are...


Am crezut că zilele ne pot fi salvare, dar ţinându-ne mult prea departe unul de altul, sporesc căutarea... am fost binecuvântată, îndrăgostindu-mă de tine, iar tu eşti aici, prezent, alimentându-mi visul...


Mie dor să îmi fie dor... mi-e dor în fiecare clipă de tine... nu te pierd, ci mă pierd când sunt cu tine :-)
Sunt norocoasă să te fi cunoscut, să mă faci părtaşă universului tău, să fiu luminătoarea de vise în calea ta... eşti norocos că m-am lipit de tine, că te caut, nu a fost niciunul - înaintea ta - să îi ofer atâta dragoste, de-aceea mă ofer ţie - cu vise, cu dragoste, cu ochii închişi, cu încredere - spre a nu mai greşi, nedându-mă...


Sunt norocoasă că îl am, e norocos fiindcă mă are... timpul se comprimă când nu suntem unul, ci devenim doi... eşti blândă lumină, nu ai nici o vină... cred că suntem suflet ce vrea să devină... eşti, te port în inimă... suntem norocoşi, o fi de vină o stea... sau poate-a complotat cu dragostea să ne lucească-n ochi fericirea...

No comments:

Post a Comment