Nadina

Nadina

Monday 22 November 2010

I hope one day to meet me halfway...


Nu voi uita niciodată când mi-ai spus că ne vom întâlni la jumătatea drumului... dacă sunt încredinţată de acest lucru, de ce mi-e teamă, azi, că am să te pierd?

Totul e tăcere... îţi respect tăcerea, aşa cum îmi respect şi sentimentele faţă de tine... nu pot pângări iubirea... lasă-mă să fiu în gândurile tale... şi nu alunga imaginea ta din gândurile mele...


Sper să ne putem plimba într-o zi de mână, senini... să ai puterea să mă priveşti în ochi, să mă araţi lumii ca fiind a ta... şi să ne contopim într-unul... fără să mai privim la timpul trecut, doar comprimând întregul univers în lumea noastră mică, dar plină de minuni...

Vreau să-mi mai săruţi creştetul încă o dată, să mă îndrumi... nu mă lăsa singură când e trecută jumătate de cale... iar pentru mine aş vrea mereu să stai în picioare. Mă luminezi, prin tine îmi iau energia de la soare... te voi iubi fără-ncetare...

Respectă-ţi promisiunea, deznădejdilor nu mă lăsa... mai este vreme, tu rămâi, nu mai pleca... e rost să plece alţii înaintea ta... tu trebuie să mă mai defineşti prin tine, să termini ce ai început cu bine... I hope one day to meet me halfway... that's what did you say...

No comments:

Post a Comment