Nadina

Nadina

Saturday 13 November 2010

Leac pentru uitare...

Vreau să uit. Să te uit. Să uit tot ce eram până astăzi, împreună...
Vreau să uit căderea frunzelor, când le contemplam împreună şi minune tot ce vedeam ni se părea...

Vreau să uit cum alergam după stele, cum ne puneam dorinţe în contul lor, cum le dădeam nume, cum ne jucam de-a nemurirea redenumindu-le... vreau să uit câte stele căzătoare împreună am numărat...


Vreau să uit zâmbetele rătăcite pe chipurile noastre... ochi ce nu se săturau de contemplare... braţe ce se avântau şi se alintau... buze ce iscodeau întrebări şi răspunsuri... Vreau să uit cum e să îmi salte inima din piept când te întâlnesc... vreau să uit şi ce-i aia emoţie...


Vreau să plec din tine... să mă regăsesc în mine... şi nu cred că am să mă mai caut în alte entităţi... vreau să explorez.... să caut... să găsesc... să nu mai ştii de sunt eu sau o alta... vreau un leac... un leac pentru uitare... să nu mai doară că eşti prezent-absent, vreau să uit ultimele luni din viaţa mea, ultimele clipe petrecute cu tine... un leac pentru uitare vreau... dar oare de ce mă mint, când nici eu nu ştiu ce vreau ??

No comments:

Post a Comment