Nadina

Nadina

Sunday 23 December 2012

Şi n-am fost...














Şi n-am fost decât
o altă minciună
spusă de buzele tale,
Şi n-am fost decât
un alt secret
dintre multele
ascunzişuri
ce sunt ale tale!

Şi n-am fost decât
o victimă,
pe când tu, călău,
mi-ai încrestat în suflet
mii de speranţe.
Şi n-am fost decât
un biet om iubind,
spre dragoste cu tot ce-i mai bun
alergând.

Şi n-am fost decât
o biată piedică-n calea ta,
te-ai desprins de o vreme,
plecând la ea...
Şi n-am fost decât
amăgită - de tine şi timp -
Şi n-am fost decât
o suflare de vânt.

Şi nu-mi doresc decât
să fi fost fulg de nea
să mă fi topit înainte
de-a fi a ta.
Şi n-am fost decât închipuire
şi vis,
Ah, ce durere
Când ochii am deschis.

Şi n-am fost purtată
decât prin himere,
trăit-am iluzii,
în lumi paralele.
De-aş fi fost cu tine,
pentru tine, cu tine mereu,
Dar n-am fost
şi crede-mă
e-atât de greu.

Nadina Maria Szakacs

No comments:

Post a Comment