Nadina

Nadina

Tuesday 7 July 2015

Albastrul tău...















"Ce-mi place la tine? Albastrul tău! Felul cum reflexia sufletului meu se răsfrânge în ochii tăi, precum o văpaie. Puteai să mă ţii în palmă. Atât eram de gingaşă, de alintată. Mi-ai arătat că iubirea poate fi trăită în multe feluri. Că doar călătorind şi explorând, voi ajunge la destinaţie. Eram şi eu o piatră precum multe altele pe calea aceasta neîntreruptă a vieţii. Trebuia doar să mă urnesc, să mă rostogolesc, să privesc dincolo de zare. Şi asta am făcut! Pentru că am ştiut că dintr-o piatră poate sări o scânteie, oricât de mică, care mai apoi să aprindă văpăi. Văpăi de lumină care să se răspândească cu bunătate peste ceilalţi. Am privit mereu cu inima rostogol, cerul albastru şi liber. Mi-am dorit să fiu asemeni lui, să nu mă ţină nici o rădăcină de pământ. Dar mai apoi am realizat că e o binecuvântată stare să fiu eu piatra aceea tare care observă seninul, care calcă cu străşnicie fiecare părticică din Univers, la pas. M-am bucurat că alături de cer şi pământ, pot admira semeţul munte, întinsa mare. Şi am fost fericită că Dumnezeu mi-a făcut de toate acestea parte. Cu-n gând de vacanţă, pe buze cu-n surâs, cu o carte-n mână şi cu cel care dragostea-mi împarte eu cred că totul e posibil şi vâslesc în lume, mai departe! Să mă vindec de acel dor, care mi se perindă pe la ferestre, fluturând dragoste-n zbor..."

- fragment din lucrarea "DOR" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment