Nadina

Nadina

Friday 16 August 2013

Spre regăsirea de sine...


Am lăsat asfaltul aglomeraţiei. Era încins, neîncăpător...am lăsat oraşul forfotei, furnicarului de oameni care se plimbă în stânga şi dreapta în căutare de nu ştiu ce...şi mi-am dorit această firească şi demult aşteptată evadare...
Am regăsit în schimb, un decor verde, familiar ce m-a îmbrăţişat în cuprinsu-i...am regăsit stelele cum le lăsasem acum câţiva ani în zona Padiş: reflectând viaţă, dragoste, cu ochii suspinând la plecarea-mi...
M-am îndrăgostit din nou de stele, de felul cum răzbat lumina, de îmbrăţişarea lor efemeră...m-am încărcat de verde, de vise...în această seară am numărat câteva stele şi mi-am pus dorinţe în contul lor...
M-am despărţit apoi de ele cu promisiunea că nopţi de vară ne vor mai fi părtaşe bucuriei: la munte, la mare - fiindcă ele se pot strămuta în orice decor. Doar la oraş nu reflectă atât de intens...sunt timide, le toropeşte asfaltul, le alungă iluminatul public şi se retrag în veşnicia locurilor - acolo unde ne regăsim: sufleteşte, pe noi înşine. Omul ce suntem. Clipa ce-am fost. Dorinţa de-a fi...

No comments:

Post a Comment