Nadina

Nadina

Sunday 4 August 2013

Există şi oameni...



















Există şi oameni
care ne-nvie
din când în când...
sunt cei care ne-nchină
sincer, al lor gând!

Există oameni
care râd şi plâng,
există durere de oameni,
când aceştia nu sunt...


Există putere
şi dragoste mare,
exist, eu prin omul
ce-mi promitea nemurirea?
cât am s-aştept?
Gara?
şi-a stins ruginirea...


Există şi oameni,
există şi locuri,
Doar că ne-ascundem
în tristele blocuri...
Ne ţinem departe
de lumină, de soare,
ne-ascundem zilnic
în neuitare...


Exist fără tine,
exişti fără mine,
Şi lacrima - seara,
tare, se ţine...


Există iubire,
am trăit şi povestea,
Mă trezesc veselă, zilnic
ca să-ţi aduc vestea...


Există şi oameni
ce iubesc mult prea tare,
îşi ascund iubirea
de frica că moare...
exist aici,
clipă de clipă,
doar timpul îmi curmă
stânga aripă...

Există şi oameni,
există şi viaţă,
De la lumină
primesc putere,
să uit de secunda
în care, plecând,
şi din cealaltă aripă
puţin, mi-ai frânt...

No comments:

Post a Comment