Nadina

Nadina

Friday 14 January 2011

Emoţie, trăire, tu şi eu - zăpada sufletului meu...

Emoţie - când îmi simt inima-n gât, pe tine privindu-mă, ghicindu-mă, iubindu-mă... când îmi ard obrajii, când te-ntâlnesc, când sună telefonul...

Trăire - când pleci şi mă laşi, când mă pierd toată, când revii şi nu mă aştept, când reacţionezi cum mă aştept, când mă superi, când radiez toată... când mă săruţi, mă-mbrăţişezi şi spulberi orice-ndoială... când stărui, te simt, te vreau... când îmi zâmbeşti şi -n zâmbet mă cuprinzi întreagă... când facem lucrurile-ntr-adevăr să meargă... când doi, unul spre altul aleargă... lăsând în urmă lumea-ntreagă...

Tu şi eu - două suflete fugare, libertine, doritoare... cântec ce se completează, vals ce acum se dansează... suflete la unison, vise contopite... trupuri ce tânjesc, lacrimi ce iubesc, sărut îndelungat, o fată şi-un băiat...

Zăpada sufletului meu - tu, cel care mă ia de mână şi mă lasă... de care mă îndrăgostesc şi dezdrăgostesc de zece mii de ori pe zi... cu care adorm în gând... care îmi face viaţa frumoasă... după al cărui sărut tânjesc, eşti fulgul învelit în dragoste... aievea vii, săruţi în zbor, uşor... şi te topeşti... şi te iubesc, nu există altcineva fulg drag să mi-l închipuiesc...

No comments:

Post a Comment