Nadina

Nadina

Thursday 6 May 2010

La mulţi ani, tată!!


am reuşit să te înţeleg...şi să te iubesc!!!cam târziu, se petrec aceste fapte în fiinţa-mi...fapte ce trebuiau să îşi afle împlinirea de la începuturile începuturilor!!!dar n-a fost să fie....şi rămân cu o durere ascunsă în sufletul meu...oricum toate s-au luminat....am fost un om "rătăcit"...doar astfel se poate explica indiferenţa mea, nepăsarea acută şi cruntă cu care mereu te-am tratat....am realizat că fără tine nu aş fi fost nici măcar trei sferturi din ceea ce sunt...mi-ai fost alături....mi-ai dat tot....dar eu, am fost oarbă şi nu am vazut....dar m-am deşteptat, şi spun eu: mai bine mai târziu, decât niciodată!!cum voi putea să îţi răsplătesc purtarea de grijă???iubirea părintească???toate sacrificiile, eforturile???toate acestea însă, nu au fost în zadar!!!azi sunt un om integru, cât de cât realizat....astăzi sunt plină de recunoştinţă pentru tine....nici nu ştiu cum să încep....dar toată sunt numai iubire.....gânduri frumoase se îndreaptă către tine!!!eram un copil adormit, dar m-am trezit!!! eram oarbă, dar vederea mi-a revenit!! refuzam adevărul, dar adevărul m-a învins....şi toate au ajuns să fie cum până acum nu erau!!!e un semn că divinitatea lucrează, că niciodată speranţa unui părinte nu e în zadar....vreau să fiu odrasla ta ascultătoare, vreau să fiu mângâierea vieţii tale....e timpul să fiu..să fiu copilul ce poate nu am fost....am greşit..îmi pare rău....îmi asum orice greşeală!!lacrimi....doar lacrimi îmi mângâie azi obrazul bătut de vânturi ani la rând....doar lumina stăruie în mine, când imaginea ta o zăresc...şi când te privesc ştiu ce însemni azi pentru mine...în sfârşit ştiu: TATĂ, eşti raţiunea mea de a fi....mulţumesc pentru toate...mulţumesc...nimic în lumea aceasta nu va putea cuprinde dragostea şi recunoştinţa ce-ţi port...nici o realizare nu va ajunge la această stare de fericire ce m-a cuprins acum....azi, în sfârşit azi, mi s-au deschis ochii..am realizat că părinţii sunt ce e mai sfânt!!!
La mulţi ani, drag, tatăl meu...

3 comments:

  1. La multi ani!ca un fulg de nea ce cade pe pamant asa trec ani nostri adiati de vant!!!:)

    ReplyDelete
  2. :)cu mult drag...:*

    ReplyDelete