Nadina

Nadina

Saturday 31 December 2016

Gând înalt cu bucurie pentru Noul An...












"Citeam un roman despre hinduşi când băteau ceasurile către miezul nopţii. Şi mi-am adus aminte că am plecat în expediţia mea pentru că acolo zăpada avea strălucirea regăsirii. Şi uneori, pentru a păşi în Noul An, de asta avem nevoie: să ne regăsim. Mă detaşam atât de uşor de forfota din jurul meu. Când doream. Acum îi urmăream cu o curiozitate vădită. Erau alţi oameni, eram pe un alt continent, aveau alte obiceiuri. Dar erau atât de calzi, de prietenoşi, de plini de viaţă. Când am plecat, am făcut-o fiindcă mi-am dorit să nu mai fiu doar o opţiune. Ajunsă acolo, mi-am dat seama că şi plecarea în sine, reprezintă o opţiune. De aici, de pe munţii înzăpeziţi şi de la ferestrele îngheţate ale camerei mele, lansez un gând înalt cu bucurie pentru Noul An. La mulţi ani! Fiţi integri! Fiţi determinaţi! Iubiţi total! Faceţi doar bine! Ieşiţi din acest an şi intraţi în celălalt mulţumiţi!"
- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele"

No comments:

Post a Comment