Nadina

Nadina

Sunday 11 December 2016

Nu pot să-ţi spun (nici nu găsesc o cale)...













Nu pot să-ţi spun în care seară,
nu pot să-ţi spun în ce minut
ai făcut sufletul în mine ţăndări
şi de atunci nu l-am mai construit.

Nu pot să-ţi spun că deşi doare
aceleaşi sentimente-nălţătoare
se cuibăresc adânc în mine
şi-s toate numai pentru tine.

Nu pot să-ţi spun,
nici nu găsesc vreo cale
să dau glas lacrimilor ce-n colţul ochilor s-au strâns
şi au cuprins de-atâtea ori fiinţa-ţi până-n zori.

Nu pot să-ţi spun
şi te rog eu, mă iartă
şi dac-aş încerca
tu nu m-ai asculta
şi mi-ar rămâne pustiit pe cale
acelaşi Dor,
ne-am scălda în aceeaşi înstrăinare
care cu fiecare clipă doare.

Nu pot să-ţi spun,
am încercat de-atâtea ori
tu nu mă vezi, iar dacă vezi - ignori!

din volumul "Întâlniri"

No comments:

Post a Comment