Nadina

Nadina

Tuesday 23 August 2016

Mi-e dor de tine (şi poate nu ştii)...















Numai gândul că peste munţi şi văi
m-aşteaptă calzi şi sinceri
întotdeauna ochii tăi
de înger...

Doar acest gând îmi dă putere
şi determinare,
nici nu ştii că-mi faci bine
când dragostea-ncărcată-n raniţe
o trimiţi la mine...
Şi numai gândul că eşti,
fericită că-s şi eu pe pământ
şi mi-a fost dat să te zăresc
o clipită şi-atât...
Viaţa mea a primit mai multă lumină
de când, fără să vrem ne-am cunoscut,
străini părem, însă avem acelaşi gând
şi ne-am trezit iubind...
Numai gândul că eşti,
acolo, undeva,
că trăieşti şi respiri,
mă doreşti aievea...
Ceva mă cheamă,
continuu mă îndeamnă
să mă-ntorc în ţinutul în care
n-am îndrăznit să te ţin încă de mână,
ah, inima mea cât ar vrea a ta să rămână
dacă s-ar putea...
din volumul "Poeme pentru el"

No comments:

Post a Comment