Nadina

Nadina

Thursday 11 August 2016

Iubirea noastră...















Iubirea noastră 
era ca un grâu încolţit,
iubitule...
mai ştii seara aceea
când jucau pe scenă
"Fecioarele despletite"?
şi noi ne sorbeam din priviri...

Nu pot să uit,
nu, nu pot uita
cum a rodit sub clar de lună
dragostea
şi tu mi-ai pus cunună
şi mi se aşezau când şi când
umbre pe frunte
şi încântată eram
de stelele multe...
ah, cât te voiam!

Iubirea noastră
fruct ce s-a-mplinit
şi noi instanţe
ce s-au născut din ape
precum zeii,
iubitul meu
ştiai să mă dezmierzi,
iar eu ştiam să dau farmec ideii...

Iubirea noastră
când s-a coborât
pe-acest tărâm
şi ne-a lăsat la mal,
auzeam şi eu,
auzeai şi tu
cum se zbătea un val...

Şi voiam să fiu tu,
tu voiai să fiu eu
iubirea noastră
se se inventeze mereu...

din volumul "Poeme pentru el"

No comments:

Post a Comment