Nadina

Nadina

Tuesday 23 August 2016

Mi-e dor de tine (şi poate nu ştii)...















Mi-e dor de tine
cum le e tălpilor de mare
şi pletelor de tandrul soare...

Mi-e dor de o îmbrăţişare,
de blânda şi dulceaga sărutare...

Mi-e dor şi nu vezi,
nu mă crezi
în noaptea speranţelor
mă pierzi...

Mi-e dor cum nu mi-a fost vreodată
şi m-aş lăsa îmbrăţişată,
la nesfârşit sărutată...

Mi-e dor şi printre-atâtea inimi
ce-s străine,
a mea azi bate numai pentru tine.
Te caută, te-aşteaptă,
nu se dă bătută
şi după cine-i este drag
mereu se uită...

Mi-e dor de tine
şi poate nu ştii,
m-aţâţi mereu,
în şah mă ţii...
Nu ştii că-i greu?
nu-ţi cer să mi-aparţii,
ci doar să fim
nevinovaţi copii
ce numără până târziu stele
şi cred că li se vor îndeplini dorinţele...

Mi-e dor de tine
şi mă simt uitată,
te vreau mai mult ca niciodată...

din volumul "Poeme pentru el"

No comments:

Post a Comment